Bu Blogda Ara

1 Mart 2015 Pazar

Sırbistan Finali Bu Akşam!

Dün gece yapılan yarı final final sonucunda 15 şarkıdan 5 tanesi bu akşamki finalde yarışmaya hak kazandı! 



Bu akşam bu 5 şarkıdan bir tanesi Eurovision 2013 tarihine geçecek.



Saška Janković - Duga u tvojim očima:

Saška'yı Eurovision 2010'da Milan Stankovic'in, 2011'de Nina Radojičić'in arkasında vokal olarak izlemiştik. Bu sefer ise şansını solo olarak deniyor. Saška aynı zamanda ülkenin pop müzik yarışması Prvi glas Srbije 'ye de katılmış. Şarkısı çok güzel ancak seçilme ihtimalinde iddialı olacağını sanmıyorum.


SKY's - Magija: 

Korkunç bir sahne şovu sunan bu üç kızımızın isimleri Ksenija Knežević, Dana Gasić Gavaja, Anđela Vujović. Çok hevesliler şov yapıp ordan oraya gitmeye ama bu enerjisi düşük şarkıyla olacak şey değil ki. Şarkı dinledikçe sevilen türden bu yüzden seçilme ihtimalinde bu şarkının da çok şansı olacağını sanmıyorum.




Dušan Svilar - Spas:

Ben beni ilk saniyesinden etkileyen ve kendini dinlettiren şarkıları severim ve Eurovision'da da bunun önemli olduğunu düşünüyorum. Bu finalde tek beni ilk dinleyişte etkileyen şarkı bu oldu. Dušan'ın kıyafetleri biraz Zeljko Joksimovic özentisi olmuş ama ne yapalım artık. Ayrıca Dušan aslen Hırvatistanlı ve 3 albümü bulunuyor.



Marija Mihajlović - Halo:


Pop, Jazz sanatçısı olan Marija, Sırbistan'ın önemli isimlerinden olan Dejan Cukic ile albüm yapmış. Şarkısı çok güzel Marija da çok iyi söylüyor seçilme ihtimalinde şansını bilemiyorum ama en azından dinleyebiliyorsunuz (son zamanlarda ulusal finallerde dinlenilecek şarkı olmuyor da).






Mirna Radulović, Nevena Božović, Sara Jovanović - Ljubav je svuda: 

Şarkının ne anlattığını bilmyorum ama şov da bir melek, bir şeytan bir de ikisi arasında kalmış bir kız bulunuyor. İşte bu kızımız Nevena Božović. Kendisi 2007 Junior Eurovison Song Contest 3.sü. Şarkı güzel olsa da şovda itici gelen bir şeyler var.





Bu akşam Türkiye saatiyle 22.00'de başlayacak Sırbistan Ulusal Final'i olan Beosong'u izlemek isterseniz Buraya Tıklayın !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder